#közösségi média

Bizonyított: az álhíreknek áll a zászló
 

Bizonyított: az álhíreknek áll a zászló

Az álhírek sokkal gyorsabban terjednek, mint a valódiak – állapította meg a Massachusettsi Műegyetem (MIT) legújabb tanulmánya. Az egyik társszerző szerint egyértelműen a hamisítóknak áll a zászló.

hvg.hu hvg.hu


Soros véleménycikkben is nekiment a Facebooknak és a Google-nek
 

Soros véleménycikkben is nekiment a Facebooknak és a Google-nek

Kaszinókhoz hasonlította a közösségi oldalakat Soros György egy friss véleménycikkében. Szerinte a legnagyobb internetes cégek becsapják a felhasználókat, és a hajdan innovatív cégek már a fejlődés akadályaivá váltak. Név szerint említette itt a Facebookot és a Google-t, amelyek Davosban is nyíltan kritizált már.

hvg.hu hvg.hu




Orbán ehhez mit szólna? Macron igazi csodafegyvert vet be az interneten
 

Orbán ehhez mit szólna? Macron igazi csodafegyvert vet be az interneten

Egyszerű, de hatásosnak tűnő ötlettel lépne fel a közösségi médiában terjedő, kártékony álhírek ellen Emmanuel Macron: a francia kormányfő egyszerűen blokkoltatna bizonyos weboldalakat választások idején, szükség esetén pedig más eszközökhöz is folyamodna a szerinte a demokrácia védelmében tett lépéssel. Csakhogy a törvénytervezet olyan eszközt ad a kormány kezébe, mellyel később elnémíthatja az ellenzéki hangokat is – épp a legkényesebb időszakban.

hvg.hu hvg.hu













Feminista reklámok:
 

Feminista reklámok: "Ki tud azonosulni a pucsító nővel?"

A reklámszakmának váltania kell, ha tényleg meg akarja érteni a nőket, sőt épp egy új korszak kezdetén állunk: szexizmussal és a nők tárgyiasításával ma már egyre kevésbé lehet bármit eladni. Főként az Y és a Z generáció várja el a márkáktól, hogy a profiton túl társadalmi hasznot is hajtsanak, közös ügyeinkben hitelesen szerepet vállaljanak. Nem véletlenül hódít a femvertising.

Hercsel Adél Hercsel Adél